söndag 20 oktober 2013

så där gick vi som två hyperbollar...

Moring my friends!

Its sunday again and here we go!

Filmtips "Captain Phillips" Sjukt bra film om piracy off the somalian coast. Om man fick Oscar baserat på 5 minuter av en film hade Tom Hanks nog varit självklart. Sjuuuuuuuukt bra det han plockar fram i slutet. Jag var nästan helt slut när filmen var slut. SÅ gillar man spänning och real life stories så kolla in den filmen (Y)

Igår spenderade jag en heldag på the office... Jag vet inte vad det är men det finns någon typ selfsatisfaction av att säga att jag har ett office.! :P Det blev att ta igen lite matte ligger dock efter still. Det är SÅÅÅ många uppgifter att räkna tar aldrig slut. Men Men... Har prov i principle of finance imorron s jag ska snart iväg och plugga idag också! Sen har assignments börjat poppa in så från och med nu och in till jul blir det nog en hel del att göra kan jag tänka mig. MEN det gör inte så mkt det är väll 8v hårt arbete ska nog gå bra ! :D

Avslutade gårdagen med att värma Lewis flat. (alltså inflyttningsfest) och det var minst 4 sorters mjuka kakor. Fruit cake, tigerkaka, äppelpaj, sockerkaka med hallon grejj, och sen annat godis. Inte konstigt att man var sockerhög på vägen hem... Väl på vägen hem träffa jag tonie också och hon var typ hyper för hon hade varit inne hela dagen och inte träffat någon! och hon skulle också in mot stan... så där gick vi som två hyperbollar.... Treeeevligt med sällskap.!

Jag har också bokat mina biljetter hem till lördag den 14/12 och visste ni att det går ett sj tåg från gbg så sent som 21:30 fast sista stockholmståget går typ 19? sååå gbg blev det och är hemma i karlstad 23:57. Positivt överraskad av SJ (Y) bra jobbat.

Niu blire snart the office! Harre bäst och ha en fin vecka som kommer! Lycka till med allt
Älskar er
Sebastian

Being funny-crazy is such a lovable trait - Wonderful




1 kommentar:

Anonym sa...

Went for my usual long walk in the forest this morning and guess what..IT WAS SNOWING!!!! YEAH!!!!
Next weekend off to Paris to visit my älskade daughter!!!!YIPPEE!! Then a bit of London too..hehe.
THEN it can be "soon Christmas " !Take Care!!