onsdag 23 oktober 2013

great stuff in my tummy!

Jag som sa att jag inte kan koda!

Vi har fått våran programmerings assignment och jag har börjat kolla på den och många delar är redan gjorda... Jag erkänner att det absolut inte är den finaste eller bästa sättet som programet fungerar. MEN fungerar gör de delarna jag byggt upp so far. Ska ide spåna mer så småningom, 2 veckor har jag på mig!

Igår kväll var verkligen en sån idea night... Jag spånade ihop min introduktion till en annan assignment. Det kanske var nånting i den där cheesecaken jag hanna och gabba bakade igår! Eller i den otroligt goda grillade kycklingen vi åt till middag! YUMMY YUMMY YUMMY great stuff in my tummy!

Either way, all matte är inställd imorron de är på konferens eller nåt så bara 10-12 i skolan! Woho

Godnatt mina älskade
Puss puss
Sebbo

let the impossible come true...

1 kommentar:

Anonym sa...

Yup..let's face it... we ALL love cancelled lessons!!! :) :) :)