söndag 1 juni 2014

Efter en dag fylld med lyckorus.... tungt att vara "ensam" dagen efter!

Det räcker med en kort stund och man bara vet VARFÖR... det krävs så kort stund så blir man påmind! Visst det finns saker som inte stämmer 100% Men fan det behöver det inte göra, det viktiga är väll ändå att the core finns där. Eller? Jag vet inte, och ändå är jag redan köpt.

Efter en dag fylld med lyckorus innehållande godmat och tjöt i typ vad? vällingby? och fika i stockholm med goda vänner, varav vissa man inte kommer se något mer på minst ett halvår... och trevlig slökväll med pizza, lite udda film, glass, jordgubbar, delade åsikter, torra skämt, roliga skämt, dubbletter av kursliteratur och latenight talk med gomysigt te...Jaa efter dag fylld med dessa lyckorus så känner man sig så otroligt nere. Fast det är ganska standard för mig. Om jag träffar sjukt mycket folk en dag eller under en prolonged time, och man bara känner sig så där perfekt lycklig och man vet vart man hör hemma och liksom allt bara är bäst. Så känns det tungt så tungt att vara "ensam" dagen efter! Ja jag vet inte... jag är nog bara översocial

Jag behöver en sambo eller nåt, och inte random flatmates, men typ någon som jag faktiskt bryr mig om, någon som bryr sig om mig, mutual understanding att man finns där för varandra och att man gör saker tillsammas ibland, men absolut inte hela tiden liksom.

AAAH jag vet inte... ingen röd tråd i detta medelande riktigt och kanske ingen poäng! Hur som helst sista tampen nu.... summer in scotland here we come!

Love as always
Sebastian

Inga kommentarer: